Ügyfélszolgálat

Non-stop ügyfélszolgálatunk az év 365 napján, 24 órában, a társaságunk központjában és szolgáltató központjainkban egyaránt operatív felügyeleti tevékenységet végeznek és fogadják ügyfeleink, felhasználóink megkereséseit.

 

Munkájukat társaságunk szakértői segítik, a minőségi munkakörnyezetet korszerű technikai háttér biztosítja. Ügyfélszolgálati, incidens- és probléma menedzsment folyamatainkat az ITILlegjobb gyakorlata és a ISO/IEC 20000 IT szolgáltatás menedzsment szabvány előírásai alapján alakítottuk, valamint az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint is sikeresen tanúsíttatjuk, minősíttetjük. Alkalmazott rendszerünk

 

  • a feladatkövetést a regisztrációtól a végleges megoldásig elektronikusan, munkafolyamat-jelleggel valósítja meg;
  • az intézkedések, változások operatív és történeti adatait egyaránt rögzíti;
  • regisztrálja a bejelentő ügyfelek adatait, problémáit;
  • a feladatokat automatikusan továbbítja a felelős szervezetek, megoldásra kijelölt személyek számára;
  • rögzíti a kért és vállalt teljesítési határidőket, átfutási időket, azokat folyamatosan ellenőrzi és értékeli;
  • lehetőséget ad a megoldások, intézkedések rögzítésére és utólagos visszakeresésére, a tudásbázis növelésére;
  • statisztikai elemzések, értékelések révén információt nyújt a vezetés számára a folyamatok, trendek alakulásáról;
  • az eljárások betartása és követése révén szolgáltatásaink hozzáadott értékét növeli;
  • széleskörű személyi adattár, partner és szolgáltatás katalógus, eszköz és szerződés nyilvántartás adatbázisa révén naprakész adatokat szolgáltat az ügyfélszolgálati munkatársaink számára a hatékony és gyors információ átadáshoz megkeresések, érdeklődések alkalmával.

Utazási ügyekben kérjük keresse a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségeken:

MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 3 49 49 49

Mobilhálózatról:

+36 (20/30/70) 499 4999

Küldjön üzenetet!

 

Informatikai ügyekben az alábbi elérhetőségeken állunk ügyfeleink rendelkezésére:

MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Helpdesk ügyfélszolgálat

Tel.: +36-1-511-9393
Fax: +36-1-457-9510, +36-1-457-9520
E-mail: helpdesk [KUKAC] mav-szk.hu