10 vállalás: jön a MÁV+ applikáció!

2025. március 19. szerda, 10.14 / Utolsó módosítás: 2025. március 19. szerda, 12.53
Két óra alatt betelt az 1500 tesztelői hely
Új MÁV+ app - tesztelés  (Készítette: MÁV)

Frissítés! A vártnál is nagyobb érdeklődésnek köszönhetően a tesztelői helyek két óra alatt elfogytak, köszönjük a jelentkezéseket! Dolgozunk rajta, hogy minél hamarabb és minél többek számára elérhetővé váljon az új MÁV+ applikáció, hogy még könnyebbé tegyük az utazástervezést, a jegyvásárlást és hozzájáruljunk az utazási élmény javításához.


Budapest, 2025. március 19. – A  10 vállalás egyike az új, korszerű MÁV-csoport applikáció. A nagyközönség számára áprilistól elérhető, MÁV+ névre keresztelt alkalmazás mától 1500 tesztelő számára válik letölthetővé az App Store-ban és a Google Playen.

Az 1500 tesztelő egy része a „régi” MÁV-alkalmazás aktív felhasználói közül kerül ki, őket véletlenszerűen választotta ki és hívta tesztelésre a rendszer. A tesztelők másik csoportjába – a rendelkezésre álló helyek erejéig – ma még bárki jelentkezhet a közleményben található linken keresztül (ld. lent).

Az új alkalmazás az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást, a tesztelés során és az áprilisi – immár nagyközönségi – premiert követően először a leggyakrabban igénybe vett funkciókat kínálja a felhasználóknak, igaz, a korábbinál egyszerűbben, gyorsabban és korszerűbb felhasználói környezetben. (A teljes funkcionalitás eléréséig a régi MÁV mobilalkamazás is elérhető marad.)

Új MÁV+ app - tesztelés (Készítette: MÁV)Az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) és a MÁV-csoport januárban 10 vállalást tett közzé. Ezek közös célja az, hogy már a 10 éves vasútfejlesztési stratégia végrehajtása előtt vonzóbb választássá tegyük a közösségi közlekedést. A vállalások egyike az, hogy a több mint hatéves MÁV mobilalkalmazást fokozatosan új applikáció váltja fel, amely a MÁV+ nevet kapta.

Az új app a  leggyakrabban használt funkciókkal indul, amely a – néhány hetente érkező frissítések során – az év végéig éri majd el a teljes funkcionalitást, amikor immár az utazás megtervezésétől a jegyek megvásárlásán és bemutatásán át az ügyfélszolgálati, tájékoztatási csatornákig minden funkciót hozzáférhetővé tesz a felhasználók számára. (A teljes funkcionalitás eléréséig a régi MÁV app is elérhető marad, így utasainknak addig sem kell lemondaniuk a megszokott funkciókról, amíg azok nem kerülnek be az új applikációba.)

Korszerű felhasználói felülettel indítjuk útjára az új mobilalkalmazásunkat, amelyet a weboldalas értékesítési felületen (jegy.mav.hu), továbbá a régi mobilalkalmazáshoz igényelt jelenlegi felhasználónévvel és jelszóval is lehet használni, így például a jegy.mav.hu oldalon megvásárolt díjtermékek az új MÁV+ appban is bemutathatók, de hamarosan gyors és kényelmes Facebook-, Apple-, illetve Google-fiókos bejelentkezésre is lehetősége lesz a felhasználóknak. (A tesztelőknek ezért azt javasoljuk, hogy a meglévő MÁV-alkalmazás fiókjukkal lépjenek be az új alkalmazásba.)

Többek között gyors, közvetlen vármegye- és országbérlet, illetve Magyarország24 és Vármegye24 napijegyvásárlással és bérletbemutatással indul a MÁV+. Egyszerűbb a helyjegyvásárlási folyamat is, mint a jelenlegiben, és nem kell bérletigazolványt sem használni, beállítani.

Az útvonaltervezéseket összevonjuk, azaz már nemcsak busszal vagy csak vonattal tervezhetjük meg az eljutásunkat, hanem ezek kombinációjával is. A közeljövőben ezen a téren fejlődik majd leggyorsabban új applikáció.

A fizetési lehetőségeket a legtöbbek által használt digitális tárcákkal bővítjük: a SimplePay-en keresztül  a qvik, ApplePay és GooglePay fizetési módokat is elérhetővé tesszük.

A MÁV+ applikációt hétről-hétre és hónapról-hónapra újabb funkciókkal bővítjük a következő egy évben.

Tavasszal az említett funkciók tökéletesítése a célunk, ezért ebben építünk az utasaink, a felhasználók visszajelzéseire is.

Nyárig még érkeznek például a klímás járatokkal való útvonaltervezést segítő funkciók, továbbá a 10 vállalás egyik legfontosabbja, a késésbiztosítás. Ennek kapcsán a visszatérítés leggyorsabb és legkényelmesebb módja az új mobilalkamazásunk lesz; már csak ezért is megéri majd használni a MÁV+ appot, de kárpótlás természetesen mindenkinek jár, aki 20 percnél nagyobb késést szenvedett el valamelyik járatunkon, függetlenül attól, hogy online,  pénztárban vagy automatában vette a jegyét.

A rendelkezésre álló tesztelői helyek erejéig ezen a linken keresztül jelentkezhet bárki az új MÁV+ applikáció ún. béta tesztelésére!

 

Új MÁV+ app - tesztelés (Készítette: MÁV)

Új MÁV+ app - tesztelés (Készítette: MÁV)

Új MÁV+ app - tesztelés (Készítette: MÁV)

 

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére