Kijavították az áramellátási hibát Szolnokon

2018. január 14. vasárnap, 17.46 / Utolsó módosítás: 2018. január 14. vasárnap, 20.14
Frissítés:
 
Kijavították az áramellátási hibát Szolnokon, így ismét elérhető a jegypénztári és jegykiadó autómata szolgáltatás. A vizuális utastájékoztatás szintén újra működik. 

Előzmény:
 

Közüzemi áramkimaradás miatt vasárnap délutántól Szolnok állomáson a jegypénztári szolgáltatás átmenetileg szünetel, illetve a jegykiadó autómaták sem működnek. Az utasok a vonatokon pótdíj nélkül válthatják meg menetjegyeiket. A hiba miatt a vizuális utastájékoztatás is szünetel, kérjük figyeljék a hangos utastájékoztatást.

Az aktuális helyzetről tájékozódhatnak a MÁV-csoport honlapján (www.mavcsoport.hu), a Vonatinfó alkalmazásban, illetve információt kaphatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból a +36 (70) 499 4999-es számot. 

A kialakult helyzet miatt az utasok megértését és türelmét kéri a vasúttársaság.

MÁVINFORM

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére