Az ELVIRA-ban ismét nem működik a jegyváltás

2024. november 22. péntek, 07.27 / Utolsó módosítás: 2024. november 22. péntek, 13.12

Frissítés:

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása következtében az ELVIRA-ban (jegy.mav.hu) nem működik a jegyvásárlás. A szakemberek dolgoznak a hiba elhárításán.

Frissítés:

A szakemberek elhárították a hibát, így ismét működik jegyvásárlás az ELVIRA menetrendi kereső és jegyváltási felületen.

Előzmény: 

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt az ELVIRA jegyváltási felületen (jegy.mav.hu) nem működik a jegyvásárlás. 

MÁV mobilalkalmazásban, a pénztáraknál és az automatáknál, továbbá a vonatok fedélzetén (pótdíj nélkül) lehet jegyet váltani.

Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

MÁVINFORM