Frissítés:
Frissítés:
A szakemberek elhárították a hibát, így ismét működik jegyvásárlás az ELVIRA menetrendi kereső és jegyváltási felületen.
Előzmény:
A MÁV mobilalkalmazásban, a pénztáraknál és az automatáknál, továbbá a vonatok fedélzetén (pótdíj nélkül) lehet jegyet váltani.
Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
Pénzvisszatérítés, észrevételek:
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.
A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611
MÁVINFORM