Előzmény: A SimplePay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el. A MÁV App-on és az Elvirán átmenetileg nem lehet jegyet vásárolni. A pénztárakban, a vonatok fedélzetén és a jegykiadó automatáknál lehetséges a jegyvásárlás. A külső fél dolgozik a hiba elhárításán.
A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk Önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük, jelezze az informacio@mav-start.hu címen. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált vagy amit vendégvásárlóként értesítési címnek megadott; a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611
MÁVINFORM