A SimplePay fizetési rendszer ismét működik

2022. március 4. péntek, 17.11 / Utolsó módosítás: 2022. március 4. péntek, 18.13

Frissítés:

A bank elhárította a hibát, ismét működik a kártyás fizetés.

Előzmény:

Nem működik az OTP SimplePay kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (ELVIRA). A szolgáltató dolgozik a hiba elhárításán.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

jegykiadó automatáknál és a pénztáraknál zavartalan a jegyértékesítés.

 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

MÁVINFORM