A MÁV Appon és az Interneten nem lehet jegyet vásárolni

2024. december 18. szerda, 18.56 / Utolsó módosítás: 2024. december 18. szerda, 21.15

Frissítés: A bank szakemberei megszüntették a hibát, így a bankkártyás fizetés ismét megfelelően működik az Elvirában és a MÁV applikációban intézett jegyváltásoknál. 


Előzmény: A Simplepay szolgáltatásban lassulás tapasztalható. A kártyás fizetés esetenként nem működik a MÁV appban és az Elvira online felületében.
A bank szakemberei dolgoznak a hiba elhárításán. Javasoljuk, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. 

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu)Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.

MÁVINFORM