A MÁV App és az Elvira már működik

2023. március 29. szerda, 23.09 / Utolsó módosítás: 2023. március 29. szerda, 23.51
Frissítés: A MÁV applikációban és az Elvirán ismét lehet jegyet váltani.

Előzmény: A MÁV applikációban és az Elvirán nem lehet jegyet váltani. A vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén és a jegykiadó automatáknál vásárolhatják meg. A szakemberek dolgoznak a hiba kijavításán.   

A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk Önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is.  

Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük, jelezze az informacio [KUKAC] mav-start.hu címen. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált vagy amit vendégvásárlóként értesítési címnek megadott; a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

MÁVINFORM 

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére