Frissítés 20:00-kor:
Frissítés 19:40-kor:
Tart még a mozdony oltása, az Országos Haváriaközpont megkezdte az ország távolabbi részein is a beavatkozást: Miskolcról 20:40-kor induló Zemplén InterCity másik szerelvénnyel kerül kiállításra a késések terjedésének minimalizálása érdekében
Előzmény:
Bevezetett változások:
Budapest-Újszász-Szolnok-Békéscsaba vonal
- A Keleti pályaudvarról 18:10-kor Békéscsabára induló Békés InterCity (IC 748) 90 perces késéssel közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 19:10-kor Békéscsabán át Bukarestbe induló Ister InterCity (IC 473) várhatóan 50 perces késéssel indul.
- A Keleti pályaudvarról 19:20-kor Sülysápra induló S60-as vonat (3438) csak Rákostól közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 19:45-kor Szolnokra induló G60-as vonat (3396) csak Kőbánya felsőtől közlekedik és Abonyi út kivételével mindenhol megáll.
- A Keleti pályaudvarról 19:50-kor Sülysápra induló S60-as vonat (3448) nem közlekedik.
- A Sülysápról 20:56-kor a Keleti pályaudvarra induló S60-as vonat (3461) nem közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 21:20-kor Sülysápra induló S60-as vonat (3468) nem közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 22:40-kor Kijevbe induló Transcarpathia gyorsvonat (10) várhatóan 45 perces késéssel indul, mert megvárja a Bécs felől érkező Dacia EuroCityről átszállókat
-
A Keleti pályaudvarról 20:10-kor Békéscsabára elindult sebesvonat (7408) 60 perces késéssel közlekedik, megáll Nagylaposon, Csárdaszálláson, és Muronyban is.
-
A sebesvonathoz való csatlakozás érdekében várhatóan 60 perces késéssel indulnak az utolsó vonatok Békéscsabáról Orosházára (7751), Lőkösházára (7548), és Vésztőre (37638).
-
A Kétegyházáról 23:06-kor Mezőhegyesre induló személyvonat (37038) is várhatóan 60 perces késéssel indul, mert megvárja a Békéscsaba felől érkező személyvonatot (7548).
-
Budapest-Hatvan-Miskolc vonal:
- A Keleti pályaudvarról 18:30-kor Gyöngyösre indult IR85-ös Mátra InterRégió (3018) csak Vámosgyörkig közlekedik, utasai a Vámosgyörk, vasútállomástól 20:40-kor Gyöngyösre induló 3670-es járattal utazhatnak tovább.
- A Keleti pályaudvarról 19:35-kor Gödöllőre induló S80-as vonat (3148) csak Kőbánya felsőtől közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 19:35-kor Gödöllőre induló S80-as vonat (3148) csak Kőbánya felsőtől közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 18:25-kor Miskolcon át Kassára induló Hernád-Zemplén InterCity (IC 194) várhatóan 60-80 perces késéssel indul.
- Miskolcról menetrend szerint, 20:40-kor indul a Zemplén InterCity (IC 528) Sátoraljaújhely felé.
- A Hernád-Zemplén InterCity (IC 194) Sátoraljaújhelyre tartó utasai a Miskolcról eredetileg 21:37-kor Nyíregyházára induló személyvonattal (5128) utazhatnak Szerencsig, amely az IC érkezése után, várhatóan 35 perces késéssel indul.
- Szerencsről a menetrend szerint 22:23-kor Sátoraljaújhelyre induló személyvonattal (5258) utazhatnak, amely a csatlakozás miatt várhatóan 25-30 perces késéssel indul.
- A Gyöngyösről 20:08-kor a Keleti pályaudvarra induló Mátra InterRégió (IR 3031) csak Vámosgyörktől indul, de Gödöllőtől S80-as vonatként (3171) közlekedik tovább.
- Gyöngyösről a VOLÁN 3675-ös járatával utazhatnak Hatvanig, ahonnan a 21:10-kor továbbinduló Agria InterRégióval (IR 5501) juthatnak el a Keleti pályaudvarra. A 3675-ös VOLÁN járat Gyöngyösön és Hatvanban is betér a vasútállomásra.
- Az Egerből 20:08-kor a Keleti pályaudvarra indult IR87-es Agria InterRégió (5501) Gödöllőtől S80-as vonatként (3181) közlekedik.
- A Keleti pályaudvarról 20:30-kor Gyöngyösre indult IR85-ös Mátra InterRégió (3038) csak Vámosgyörkig közlekedik, utasait pótlóbusz szállítja tovább.
- A Keleti pályaudvarról 20:35-kor Gödöllőre induló S80-as vonat (3168) nem közlekedik.
- A Gyöngyösről 22:15-kor a Keleti pályaudvarra induló személyvonat (3061) csak Vámosgyörktől közlekedik, az utasait Gyöngyöstől Hatvanig pótlóbusz szállítja.
- A Keleti pályaudvarról 22:05-kor Gödöllőre induló S80-as vonat (3198) várhatóan 25 perces késéssel indul.
Budapest-Győr-Hegyeshalom vonal:
- A Keleti pályaudvarról 18:35-kor Bécsbe induló Lehár EuroCity (EC 340) várhatóan 60-80 perces késéssel indul.
A pályaudvar forgalmának leállítására felkészülve az Országos Haváriaközpont pótlóbuszokat rendelt, melyekre szerencsére nem volt szükség: