Hétfőn kora reggel Kelenföld és Székesfehérvár között meghibásodott a hangos- és vizuális utastájékoztatás. A vasúttársaság kéri utasait, hogy figyeljék az állomásokon kihelyezett hirdetményeket és útbaigazító táblákat, térképeket, valamint kérjenek információt a vonatok személyzetétől. Tájékozódhatnak továbbá a MÁV-csoport (www.mavcsoport.hu) honlapján vagy Vonatinfó alkalmazásban, illetve a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál is a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból a +36 (70) 499 4999-es számot.
A kialakult helyzet miatt az utasok megértését és türelmét kéri a vasúttársaság.
MÁVINFORM