Frissítés:
Hétfő 17:30-ra elhárították a jegyértékesítési rendszer hibáját, így már ismét megfelelően működik a jegyváltás.
Előzmény:
A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt az egyes állomásokra történő jegyváltás - várhatóan estig - lelassult, akadozik a pénztáraknál, az automatáknál, a menetrendi kereső- és jegyváltási felületen (jegy.mav.hu), a MÁV mobilalkalmazásban és a vonatok fedélzetén.
Amennyiben nem sikerült jegyet váltani, javasoljuk, hogy néhány perc múlva próbálkozzon újra. A helyreállításig a vonatok fedélzetén pótdíj nélkül váltható jegy a meghibásodásra hivatkozva.
Az online rendszerekben (jegy.mav.hu, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV Személyszállítási Zrt. megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
Pénzvisszatérítés, észrevételek:
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV Személyszállítási Zrt-től sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.
A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611
Utasaink elnézését és türelmét kérjük!