Ismét megfelelően működik a jegyértékesítési rendszer

2025. április 28. hétfő, 14.01 / Utolsó módosítás: 2025. április 28. hétfő, 17.56

Frissítés:

Hétfő 17:30-ra elhárították a jegyértékesítési rendszer hibáját, így már ismét megfelelően működik a jegyváltás.

Előzmény:

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt az egyes állomásokra történő jegyváltás - várhatóan estig - lelassult, akadozik a pénztáraknál, az automatáknál, a menetrendi kereső- és jegyváltási felületen (jegy.mav.hu), a MÁV mobilalkalmazásban és a vonatok fedélzetén.

Amennyiben nem sikerült jegyet váltani, javasoljuk, hogy néhány perc múlva próbálkozzon újra. A helyreállításig a vonatok fedélzetén pótdíj nélkül váltható jegy a meghibásodásra hivatkozva.

 

Az online rendszerekben (jegy.mav.hu, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV Személyszállítási Zrt. megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV Személyszállítási Zrt-től sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

 

Utasaink elnézését és türelmét kérjük!

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére