Budapest-Keleti pályaudvaron kijavították a felsővezetéki hibát

2018. május 15. kedd, 16.57 / Utolsó módosítás: 2018. május 15. kedd, 20.09

Frissítés:

Kijavították a felsővezetéket a Keletiben, így újra korlátozás nélkül közlekedhetnek a vonatok a pályaudvaron. A járatok ismét a teljes útvonalukon szállítják az utasokat, de a menetrendszerű forgalom várhatóan csak késő éjszakára áll helyre a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba–Lőkösháza és Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon


Előzmény:

Kedden délután nem sokkal 16:30 előtt Budapest-Keleti pályaudvaron megsérült a felsővezeték hálózat, ezért ideiglenesen több vágányon szünetel a vonatközlekedés. A szakemberek megkezdték a hiba elhárítását. A Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba–Lőkösháza a Budapest–Hatvan–Miskolc, valamint a győri és a kelebiai vonalon utazóknak 30-90 perccel hosszabb menetidővel és járatelmaradásokkal kell számolniuk.

A Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba–Lőkösháza és Budapest–Hatvan–Miskolc vonal személy és zónázó vonatai csak Rákos, illetve Kőbánya felső állomásig közlekednek és onnan fordulnak vissza. Rákos és Keleti pályaudvar között oda-vissza az eljutást az InterCity és gyors vonatokkal biztosítja a vasúttársaság. Ezen a szakaszon a távolsági vonatok felár megfizetése nélkül vehetőek igénybe, Rákos állomáson le- és felszállás céljából megállnak.

Az aktuális helyzetről tájékozódhatnak a MÁV-csoport honlapján (www.mavcsoport.hu), a Vonatinfó alkalmazásban, illetve információt kaphatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból a +36 (70) 499 4999-es számot.

A kialakult helyzet miatt az utasok elnézését és türelmét kéri a vasúttársaság.

MÁVINFORM