A nyári szabadságolások legsűrűbb időszaka után folytatódik a Keleti pályaudvar pályahálózatának felújítása, ezért augusztus 25-én 4 hétre bezár a központi állomás: a megszokott járatok átmenetileg nem ide érkeznek és nem innen indulnak.
A forgalmi változások jelentősen érintik a győri, pécsi, hatvani-miskolci és az újszászi-békéscsabai vasútvonalokon közlekedőket, ugyanakkor az érintett vonalak mentén a MÁV-csoport több átszállási pontot alakít ki Budapest-szerte, ezek a HÉV-, VOLÁN-járataival és a BKK-járataival is könnyen elérhetők a főváros minden részéről. Javasoljuk, hogy utasaink a korlátozásban érintett időszakban az átszállási pontokon szálljanak fel vagy le!
A menetrendmódosítások és az átszállások miatt az utazási idő megnövekedhet.
After the busiest period of summer vacations, the renovation of the Keleti railway station network will continue, so the central station will be closed for four weeks starting on August 25: regular trains will temporarily not arrive or depart from here.
These traffic changes will significantly affect passengers traveling on the Budapest-Győr, Budapest-Pécs, Budapest-Hatvan-Miskolc, and the Budapest-Újszász-Békéscsaba railway lines. However, the MÁV Group will set up several transfer points throughout Budapest along the affected lines, which are easily accessible from all parts of the capital by HÉV, VOLÁN and BKK services. We recommend that passengers board or alight at these stations and stops during the period affected by the restrictions.
Folyamatosan frissülő oldalunkkal igyekszünk naprakész információval segíteni az érintett szakaszokon utazókat.
We strive to provide up-to-date information to passengers traveling on the affected sections through our continuously updated website.
Belföldi járatok

Az érintett vonalak mentén a MÁV-csoport több átszállópontot alakít ki Budapest-szerte, ezek a HÉV-, VOLÁN-járataival és a BKK-járataival is könnyen elérhetők a főváros minden részéről. Javasoljuk, hogy utasaink a korlátozásban érintett időszakban az alábbi átszállópontokat használják: Kőbánya felső, Rákos, Újpest, a Nyugati pályaudvar és Budapest-Kelenföld. Így az érintett fővárosi járatokkal és a MÁVbuszokkal számos eljutási lehetőséget biztosítunk a belvárosi irányba ezekről a helyszínekről. A kialakított átszállási pontokon a MÁV-csoport munkatársai személyesen segítik a közlekedőket.
Kiemelt átszállópont lesz Kőbánya felső, ahonnan a Puskás Ferenc Stadion metróállomáshoz is csúcsidőben percenként indulnak a MÁVbuszok, valamint csúcsidőben 4 percenként indulnak, de egész nap sűrűbben közlekednek a Blaha Lujza térre közlekedő 37-37A villamosok.
A vonatokat és az alternatív járatokat, azok összehangoltságát, valamint az utasforgalmat is folyamatosan figyelemmel kísérjük, így a forgalmi rendeket, menetrendeket ez alapján módosítani tudjuk.
A "Bővebben" gombra kattintás után, térségenként, azon belül vasútvonalanként, járattípusonként állítottunk össze tájékoztatókat, - segítve utasainkat az utazásuk tervezésében. (A címsorokra kattintva lenyitható és megtekinthető a leírás.)
Nyugat-Magyarországról utazók eljutási lehetőségei
A G10-es vonatok és a Rába InterRégiók fővárosi végállomása Budapest-Kelenföldre kerül át.
- Kelenföldről az M4-es metróval nemcsak közvetlenül a belváros, hanem a keleti országrészbe továbbutazóknak az M3-as metróra átszállással a Nyugati pályaudvar és Kőbánya-Kispest is elérhető, illetve a II. János Pál pápa térről a 37-es villamoscsaláddal Kőbánya felső is.
A Scarbantia, a Savaria, a Dráva, a Mura és az Arrabona InterCityknek a Keleti pályaudvar helyett Budapest-Kelenföld lesz a kiinduló- és végállomásuk.
- Kelenföldről az M4-es metróval nemcsak közvetlenül a belváros, hanem a keleti országrészbe továbbutazóknak az M3-as metróra átszállással a Nyugati pályaudvar és Kőbánya-Kispest is elérhető, illetve a II. János Pál pápa térről a 37-es villamoscsaláddal Kőbánya felső is.
A Budapest és Bécs között közlekedő EuroCity, Railjet és EuroNight vonatok Budapest-Kelenföldig közlekednek és onnan is indulnak. Kivétel a Bécs és – Budapesten, valamint a keleti országrészen át – Ukrajna, illetve Románia között közlekedő EuroCityk, a Hortobágy (EC 140, EC 149), a Tisza-Szamos (EC 143, EC 146) és a Dacia EuroCity (EC 346, EC 347). Ezek a vonatok Kelenföld és Kőbánya felső között közvetlen útvonalon haladnak. Megállnak Ferencvárosban is, ahol hosszabb ideig tartózkodnak.
Dél-Dunántúlról utazók eljutási lehetőségei
A pécsi Mecsek InterCityk, valamint a kaposvári Rippl-Rónai InterCityk (IC 824, IC823), Somogy InterCityk (IC 826, IC 829) és a Kresz Géza InterCityk (IC 822, IC 825) csak Budapest-Kelenföldig közlekednek és onnan is indulnak.
- Kelenföldről az M4-es metróval nemcsak közvetlenül a belváros, hanem a keleti országrészbe továbbutazóknak az M3-as metróra átszállással a Nyugati pályaudvar és Kőbánya-Kispest is elérhető, illetve a II. János Pál pápa térről a 37-es villamoscsaláddal Kőbánya felső is.
Hatvan és Miskolc térségéből utazók eljutási lehetőségei
Rákoson átszállási lehetősége lesz a hatvani és az újszászi fővonalon utazóknak a Jászberényi úton az Örs vezér terére közlekedő helyközi VOLÁN és a helyi BKK buszokra (97E, 161, 161A, 161E, 168E), amelyekkel a külsőbb kerületek és az M2-es metró is elérhető. Gödöllőn pedig átszállási lehetőség lesz az Örs vezér terére közlekedő H8-as HÉV-re, amely a vágányzár ideje alatt megnövelt kapacitással közlekedik.
Kőbánya felső és a belváros közötti kapcsolatot a Puskás Ferenc Stadion metróállomáshoz csúcsidőben percenként induló MÁVbuszok, valamint a Blaha Lujza térre közlekedő 37-es jelzésű villamosok nyújtják, amelyek csúcsidőben 4 percenként indulnak, de egész nap sűrűbben közlekednek.
A MÁVbuszokkal az M2-es metró, valamint az 1-es és 37-es villamos is elérhető, villamossal pedig nemcsak a belváros, hanem Kelenföld vasútállomás is elérhető, ahonnan a nyugati országrészbe indulnak a vonatok. A metró üzemidején kívül közlekedő vonatok helyett Kőbánya felső és Keleti pályaudvar között pótlóbuszok közlekednek.
Az aszódi, gödöllői és hatvani, füzesabonyi S80-as elővárosi vonatok, az Agria és Mátra InterRégiók Kőbánya felsőtől, illetve Kőbánya felsőig közlekednek.
Egyes munkanapi, reggeli G80-as vonatok (3169, 3179, 3189) Isaszeg helyett Pécelről indulnak. A Keleti helyett – Rákoson át – meghosszabbított útvonalon Pilisvörösvárig, S76-os vonatként közlekednek. Ezáltal átszállási lehetőséget biztosítunk az M3-as metróra Újpest-városkapunál.
A Tokaj, a Hernád-Zemplén és a Borsod InterCityk, valamint a Tisza-tó sebesvonat a Keleti helyett a Nyugati pályaudvarról indulnak és oda is érkeznek.
Az InterCitykről Miskolc-Tiszai állomáson át kell szállni egy másik szerelvénybe. A Tokaj IC-járatok Miskolc és a Nyugati pályaudvar között, valamint Miskolc, Nyíregyháza, Debrecen, Szolnok és a Nyugati között közlekednek mindkét irányban. A Hernád-Zemplén InterCityk Miskolc és a Nyugati pályaudvar, valamint Miskolc és Kassa, illetve Sátoraljaújhely között közlekednek.
A kora reggeli, illetve éjszakai Keleti pályaudvar és Miskolc közötti személy- és sebesvonatok (5009, 5040, 5019, 5011, 5008) a Nyugati pályaudvarról indulnak és oda érkeznek.
A hatvani fővonalon utazóknak átszállási lehetőség az Örs vezér terére közlekedő H8-as HÉV-re, amely a vágányzár ideje alatt megnövelt kapacitással közlekedik.
Átszállási lehetőség a hatvani és az újszászi fővonalon utazóknak a Jászberényi úton az Örs vezér terére közlekedő helyközi VOLÁN és a helyi BKK buszokra (97E, 161, 161A, 161E, 168E), amelyekkel a külsőbb kerületek és az M2-es metró is elérhető.
Kőbánya felsőn új, kiemelt átszállópontot alakítunk ki, ugyanis itt lesz a hatvani és újszászi vonal elővárosi vonatainak végállomása. Kőbánya felső és a belváros közötti kapcsolatot a Puskás Ferenc Stadion metróállomáshoz csúcsidőben percenként induló MÁVbuszok, valamint a Blaha Lujza térre közlekedő 37-37A villamosokkal, amelyek csúcsidőben 4 percenként indulnak.
A MÁVbuszokkal az M2-es metró, a villamosokkal az M2-es és az M4-es metró érhető el, utóbbival pedig nemcsak a belváros, hanem Kelenföld vasútállomás is elérhető, ahonnan a nyugati országrészbe indulnak a vonatok.
Munkanapokon reggel három S76-os vonat (3169, 3179, 3189) hosszabb útvonalon, Péceltől Pilisvörösvárig közlekedik, így közvetlen átszállási lehetőséget adva Újpest-városkapunál az M3-as metróra.
A Tokaj és a Hernád-Zemplén InterCityk ide érkeznek és innen is indulnak, innen a belváros frekventált részei könnyen elérhetők a 4-es és 6-os villamosokkal, valamint az M3-as metróval. A nyugati országrészbe utazók az M3-as és M4-es metróval juthatnak el Kelenföld vasútállomásra.
Kelet-Magyarország és a Viharsarok felől utazók eljutási lehetőségei
Az S60-as, G60-as és Z60-as vonatoknak Kőbánya felső lesz a kiindulási és végállomása.
A Békés InterCityk és Békés InterRégiók, a sebesvonatok és a nemzetközi vonatok kiindulási és végállomása a Nyugati pályaudvar lesz. Ezek a vonatok Cegléd felé kerülővel, a szolnoki vonalszakaszon közlekednek; megállnak Zuglóban, Kőbánya-Kispesten és Cegléden is.
A megszokott alapmenetrend szerint közlekednek Szolnoktól Békéscsaba irányába, illetve onnan Szolnok felé. A Nyugati pályaudvarra érkezik és onnan indul valamennyi Békéscsabán át közlekedő nemzetközi InterCity, ezek megállnak Zuglóban, Kőbánya-Kispesten és Cegléden is.
A Hargita (IC 366, IC 367) és a Corona InterCityk (IC 406, IC 407) Kőbánya-Kispest állomástól, illetve Kőbánya-Kispestig közlekednek, és Kőbánya-Kispest–Cegléd–Szolnok útirányon haladnak. Megállnak Ferihegyen és Cegléden is.
Szeptember 7-től, a vasárnaponként Hódmezővásárhelyről 15:47-kor a fővárosba induló vonat (17203) Kőbánya-Kispestig közlekedik.
Átszállási lehetőség a hatvani és az újszászi fővonalon utazóknak a Jászberényi úton az Örs vezér terére közlekedő helyközi VOLÁN és a helyi BKK buszokra (97E, 161, 161A, 161E, 168E), amelyekkel a külsőbb kerületek és az M2-es metró is elérhető.
A pályafelújítás idején Kőbánya felsőn új, kiemelt átszállópont létesül, ugyanis itt lesz a hatvani és újszászi vonal elővárosi vonatainak végállomása. Kőbánya felső és a belváros közötti kapcsolatot a Puskás Ferenc Stadion metróállomáshoz csúcsidőben percenként induló MÁVbuszok, valamint a Blaha Lujza térre közlekedő 37-37 A jelzésű villamosok nyújtják, amelyek csúcsidőben 4 percenként indulnak.
A MÁVbuszokkal az M2-es metró, a villamosokkal az M2-es és az M4-es metró érhető el, utóbbival pedig nemcsak a belváros, hanem Kelenföld vasútállomás is elérhető, ahonnan a nyugati országrészbe indulnak a vonatok.
Elővárosi változások
Egyes munkanapi, reggeli S76-os vonatok (3209, 3219, 3229, 3230, 3240, 3212) Pécelig, Péceltől meghosszabbított útvonalon közlekednek, ezáltal átszállási lehetőséget biztosítunk az M3-as metróra Újpest-városkapunál.
Szeptember 1-jétől 19-ig, munkanapokon az S36-os vonatok nem közlekednek, a munkanapokon közlekedő Z30-as vonatokat lehet igénybe venni helyettük, amelyek ezért a Déli pályaudvar és Tárnok között minden állomáson és megállóhelyen megállnak. Kőbánya-Kispest és Kelenföld között a G43-as járatok biztosítják az óránkénti eljutást.
Az S36-os vonatok szeptember 6-tól 20-ig, a hétvégi napokon Budapest-Kelenföldig közlekednek, onnan fordulnak vissza Tárnok felé.
A Katica InterRégiók munkanapokon is közlekednek a Déli pályaudvar és Székesfehérvár között.
Az S21-es vonatok jellemzően Kőbánya-Kispest állomáson fordulnak a Nyugati pályaudvar leterheltségének, forgalmának enyhítése érdekében. A kora reggeli és a késő esti időszakban viszont a teljes útvonalon, a Nyugati pályaudvarig közlekednek és onnan is indulnak az S21-es vonatok (2910, 2978, 2980, 2900, 2921, 2971, 2931).
Csak Rákospalota-Újpestig közlekedik a Vácról 5:57-kor induló S71-es vonat (2569) és a Vácról 6:48-kor induló S70-es vonat (2417).
Nemzetközi vonatokat érintő változások
Changes affecting international trains
A nemzetközi vonatok esetében jelentős menetrendi változásokkal kell számolni, a korábban megvásárolt menetjegyek esetében is módosítások vannak az eredeti Keleti pályaudvari úti célhoz és indulási állomáshoz képest.
Kérjük, hogy minden érintett utasunk ellenőrizze utazása előtt a menetjegyét és tájékozódjon ezen a mavcsoport.hu/keleti oldalon.
Significant timetable changes are to be expected for international trains, and even tickets purchased in advance will be subject to changes compared to the original Keleti station destination and departure station.
We kindly ask all affected passengers to check their tickets before traveling and to visit mavcsoport.hu/keleti for further information.
A Kálmán Imre EuroNight, a Railjetek, a nemzetközi InterCityk (Mura és Dráva IC) és az EuroCityk csak Budapest-Kelenföld állomásig közlekednek és onnan is indulnak.
Kivétel a Bécs és – Budapesten, valamint a keleti országrészen át – Ukrajna, illetve Románia között közlekedő EuroCityk, a Hortobágy (EC 140, EC 149), a Tisza-Szamos (EC 143, EC 146) és a Dacia EuroCity (EC 346, EC 347). Ezek a vonatok Kelenföld és Kőbánya felső között közvetlen útvonalon haladnak, nem térnek be a Keleti pályaudvarra, Kőbánya felsőn sem állnak meg. Ám megállnak Ferencvárosban is, ahol hosszabb ideig tartózkodnak.
The Kálmán Imre EuroNight, Railjets, international InterCity trains (Mura and Dráva IC), and EuroCity trains only run to and from Budapest-Kelenföld station.
The exceptions are the EuroCity trains running between Vienna and Ukraine and Romania via Budapest and the eastern part of the country, the Hortobágy (EC 140, EC 149), the Tisza-Szamos (EC 143, EC 146) and the Dacia EuroCity (EC 346, EC 347). These trains run on a direct route between Kelenföld and Kőbánya felső, do not stop at Keleti railway station, and do not stop at Kőbánya felső either. However, they do stop at Ferencváros, where they stay for a longer period of time.
A Budapest és Split közötti Adria InterCity (1204, 1205), az Isztriát (Koper, Opatija, azaz Abbázia, Rijeka, avagy Fiume) a magyar fővárossal összekötő Retró Istria expresszvonat (1246, 1247), illetve a zágrábi Agram IC (1206, 201) Budapest-Kelenföld állomásig közlekedik és onnan is indul.
The Adria InterCity (1204, 1205) between Budapest and Split, the Retro Istria express train (1246, 1247) connecting Budapest with the Istria (Koper, Rijeka) and the Agram IC to and from Zagreb (1206, 201) trains run to and from Budapest-Kelenföld station.
A Hargita (IC 366, IC 367) és a Corona InterCityk (IC 406, IC 407) Kőbánya-Kispest állomástól, illetve Kőbánya-Kispestig közlekednek, a Kőbánya-Kispest–Cegléd–Szolnok útirányon haladnak, ezért megállnak Ferihegyen és Cegléden is.
A Nyugati pályaudvarra érkezik és onnan indul valamennyi Békéscsabán át közlekedő nemzetközi InterCity, ezek megállnak Zuglóban, Kőbánya-Kispesten és Cegléden is.
A Transcarpathia gyorvonat (9, 10) is a Nyugati pályaudvarra érkezik és onnan is indul, illetve megáll Zuglóban, Kőbánya-Kispesten és Ferihegyen is.
A Hernád-Zemplén InterCityk a Keleti helyett a Nyugati pályaudvarról indulnak és oda is érkeznek. InterCitykről Miskolc-Tiszai állomáson át kell szállni egy másik szerelvénybe. A Hernád-Zemplén InterCityk Miskolc és a Nyugati pályaudvar, valamint Miskolc és Kassa, illetve Sátoraljaújhely között közlekednek.
The Hargita (IC 366, IC 367) and Corona InterCity trains (IC 406, IC 407) run to and from Kőbánya-Kispest station, following the Kőbánya-Kispest–Cegléd–Szolnok route, and therefore also stop at Ferihegy (connection to the Liszt Ferenc International Airport) and Cegléd.
All international InterCity trains passing through Békéscsaba arrive at and depart from Nyugati Railway Station, stopping at Zugló, Kőbánya-Kispest and Cegléd.
The Transcarpathia express train (9, 10) also arrives at and departs from Nyugati Railway Station, stopping at Zugló, Kőbánya-Kispest and Ferihegy.
The Hernád-Zemplén InterCity trains depart from and arrive at Nyugati Railway Station instead of Keleti Railway Station. Passengers traveling on InterCity trains must change trains at Miskolc-Tiszai station. Hernád-Zemplén InterCity trains run between Miskolc and Nyugati Railway Station, as well as between Miskolc and Kassa and Sátoraljaújhely.
Jegyértékesítés, ügyfélszolgálat az Utascentrumban
Ticket sales and customer service at the Passenger Center
A Keleti pályaudvar földszintjén csak a Kormányablak és a Rendőrség üzemel a csarnokban végzett munkálatok miatt.
A belföldi és a nemzetközi jegyértékesítés és az ügyfélszolgálat az Utascentrumban lesz elérhető, aluljáró szint felől lesz megközelíthető, augusztus 25-től szeptember 20-ig az aluljáró szint felől lesz megközelíthető, – kiépített biztonságos, fedett folyosón keresztül. Valamennyi jelenlegi Utascentrum szolgáltatás elérhető marad, így a csoportos utazások szervezése és a jegyátvétel is biztosított lesz.
A jegykiadó automaták, valamint a 9. vágány melletti Prémium váró (Premium Lounge), és a csomagmegőrző automaták nem lesznek elérhetők ebben az időszakban.
Due to the construction work in the hall, only the Government Office and the Police Station are operating on the ground floor of Keleti Railway Station.
Domestic and international ticket sales and customer service will be available at the Passenger Center, accessible from the underpass level, from August 25 to September 20, via a secure, covered corridor. All current Passenger Center services will remain available, so group travel arrangements and ticket collection will also be ensured.
Ticket vending machines, the Premium Lounge next to platform 9, and luggage storage machines will not be available during this period.
Tájékozódási lehetőségek a menetrendekről várhatóan augusztus első felétől
A vágányzári időszak alatt a MÁV-csoport minden térségre kiterjedő tájékoztatást ad utasainak, az ideiglenes forgalmi rend kínálta lehetőségek minél pontosabb megismerése és minél teljesebb kihasználása érdekében arra kérjük utasainkat, hogy ebben a néhány hétben ne megszokásból utazzanak, indulás előtt tájékozódjanak, időben tervezzék meg utazásukat a MÁV-csoport hivatalosan felületein!
A módosított menetrendek az online felületeinken (MÁV app, EMMA, jegy.mav.hu) legkésőbb augusztus 10-től lesznek elérhetők, és akkortól lehet a vonatokra keresni az új menetrendek alapján.
Az állomások, megállóhelyek, vonatok kijelzőin, plakátokon és hangosbemondókon, továbbá az értékesítési csatornákon keresztül, valamint a BKK megállóiban és járatain is időben tájékoztatni fogjuk az utasainkat.
A munkavégzés célja
A Keleti pályaudvar teljes lezárására során olyan munkák lesznek, amelyeket csak a vonatforgalom teljes szüneteltetésekor lehet elvégezni, amikor a pályaudvar infrastruktúrája szabadon hozzáférhető.
A MÁV saját forrásából - 4,4 millárd forint - végzett felújításának köszönhetően a Keleti pályaudvaron javulni fog a berendezések üzembiztonsága, jelentősen csökken majd a meghibásodások, az üzemzavarok száma.
A vágányokon, a váltókon és a felsővezeték-hálózaton végzendő munkálatok jelentős mértékben javítani fogják a pályaudvarra érkező és onnan induló vonatok menetrendszerű közlekedését, azaz a pontosságot is.
A vasúti pályán végzett munkáknak köszönhetően – az előírt őszi utószabályozásokat követően – visszaemeljük a pályára engedélyezett sebességet.
A rakodás, depózás, szóródó anyagok szállítása, valamint nagygépekkel végzett munkák kelthetnek a szokottnál erősebb zajt nappal és éjszaka egyaránt.
Az egyhónapos karbantartás ideje alatt a szakemberek:
- cserélünk 3600 méternyi sínt
- 2300 darab váltó alatti talpfát (kitérőfa)
- 24 váltó karbantartása és cseréje
- csaknem három kilométernyi ágyazatot rostálnak, valamint nagygépes ágyazatcsere is történik
- a felsővezeték-hálózaton 15600 méteren végeznek karbantartást, javítást. Elosztóberendezéseket cserélnek és kiépítik a távfelügyeleti rendszert
- 14 kilométernyi vágányt szabályoznak a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső, illetve Ferencváros között, továbbá a Keletiben lévő fővágányokon
- átépítik az 1. és 2. vágányok közötti peront, továbbá az összes perontetőn elvégzik a karbantartást
A 400-450 szakember közreműködésével és számos munkagép, vasútüzemi és közúti jármű igénybevételével tervezett szerelési munkák eredményeként a Keleti pályaudvaron javulni fog a berendezések üzembiztonsága, jelentősen csökken majd a meghibásodások, az üzemzavarok száma. A vágányokon, a váltókon (kitérőkön) és a felsővezetéki hálózaton végzendő munkálatok jelentős mértékben javítani fogják a pályaudvarra érkező és onnan induló vonatok menetrendszerű közlekedését, azaz a pontosságot, kiszámíthatóságot is. A vasúti pályán végzett munkáknak köszönhetően – az előírt őszi utószabályozásokat követően – visszaemeljük a pályára engedélyezett sebességet a fővágányokon, a nyílt vonalon, továbbá a mellékvágányokon is megszűntetjük a korlátozások jelentős részét, ez azért is fontos, mert a sebességkorlátozások átlagosan másfél perces késéseket okoznak. Csökkeni fog a tolatási, kocsirendezési műveletek ideje, így megnő a pályaudvar kapacitása, csökkenek a feltorlódások.
A teljes lezárást követően a vágányzárat, jelentős forgalomkorlátozást nem igénylő munkák, karbantartások folytatódni fognak a Keletiben az utasforgalom fenntartása, annak lehető legcsekélyebb zavarása mellett.
Az őszre tervezett vágányszabályozásokra éjszakánként kerül sor, nem fogják érinteni a vonatforgalmat.
Zajhatások
A felújítás ideje alatt rakodás, depózás, szóródó anyagok szállítása, valamint nagygépekkel végzett munkák során a lehető legkisebb környezeti zajterhelésre törekszenek a kivitelezők, de a korszerű munkagépek, vasúti és közúti tehergépjárművek, illetve pályafenntartási gépek is kelthetnek a szokottnál erősebb zajt nappal és éjszaka egyaránt. A zajterheléssel járó munkavégzés miatt a Keleti pályaudvar térségében élők (Verseny u.), továbbá az Asztalos Sándor út közelében élő lakosság megértését és türelmét kéri a vasúttársaság.