[1]A Bakonyvasút vonalán jellemzően a MÁV-START 117-es (korábban Bzmot) sorozatú , Bézé becenevű motorkocsijai közlekednek. A Csehszlovákiában gyártott könnyű, kéttengelyes „Piroskák” 1977 óta közlekednek a magyar vasúton és jelenleg is ez a leggyakoribb járműtípus a hazai mellékvonalakon.
A motorkocsik hasonló kialakítású mellékkocsikat is tudnak vonatni, így akár öt-hat kocsis vonatok is összeállíthatóak. Az utastérben 40 ülés található, a járművek előterében 2 db kerékpár szállítható.
Az ajtók központilag zárhatóak, illetve a reteszelés megszűnte után kézzel nyithatók. A motorvonatok legnagyobb sebessége 80 km/h.
[2]Nagyobb utasforgalom esetén a vonatokat 418-as (korábban M41-es) sorozatú, Csörgő becenevű dízelmozdonyok továbbítják. A GANZ gyártmányú univerzális mozdonyok az 1970-as évek óta állnak a vasút szolgálatában. Ezek a mozdonyok rendszerint By illetve Bhv sorozatú, 80 üléssel rendelkező, termes kialakítású kocsikból álló szerelvényeket vontatnak.
A vasútvonalon esetenként 478-as (korábban M47-es) sorozatú, Dacia becenevű mozdonnyal is lehet találkozni, amelyek általában a vonalon előforduló könnyű tehervonatokkal közlekednek, de esetenként [3] besegítenek a személyvonatoknak is.
A vasútvonalon számos különvonat közlekedik, amelyeket esetenként különleges mozdonytípus, akár gőzmozdony is húzhat. Minden évben a Bakonyvasút napján nosztalgia vonat közlekedik, amelyre előzetesen jelentkezni kell.