Társaságunk informatikai rendszere bizonyos e-mail címkiterjesztésekről érkező üzeneteket kiberbiztonsági okoból automatikusan blokkolhat. Amennyiben e-mailben tett bejelentéséről 24 órán belül nem kap visszaigazolást, a bejelentése – vélhetően informatikai szűrés következtében – nem érkezett be Társaságunkhoz. Ez esetben kérjük, hogy bejelentését ismételten nyújtsa be Társaságunk online bejelentőcsatornáján (https://www.mavcsoport.hu/ugyfelszolgalat/uzenetkuldes [1]) keresztül.
Kérdéseit, illetve észrevételeit az alábbi űrlap kitöltésével is eljuttathatja hozzánk. Válaszunkat 1 hónapon belül megküldjük, vagy – indokolt esetben – tájékoztatjuk, hogy az észrevétele benyújtásának időpontjától számított 3 hónapon belül mikor számíthat válaszunkra; ez esetben válaszunkat 3 hónapon belül adjuk meg.
HÉV-utazásokkal kapcsolatos ügyekben, kérjük, használja a BKK online bejelentő-felületét [2]!