Képzett személyzet által működtetett nagy megbízhatóságú technológia. Olajozott együttműködést biztosító szabályozás ITIL gyakorlat szerint. Több évtizedes tapasztalattal ...
A fenti filózófia szerint az outsourcing szolgáltatásokat négy fő területen biztosítja a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Adatközponti szolgáltatások
SLA és TCO. Az outsourcingnak ez a két kulcsszava. Azaz az elvárt, ill. megegyezett szolgáltatási szint és a teljes tulajdonlás költségének összhangja. Az alkalmazás és az infrastruktúra szolgáltatásainkat ezekre optimalizáljuk. Minden technikai eszközzel, képzett személyzettel és részletes szabályozással rendelkezünk ehhez. Kompetenciánk kifejezetten a nagy ERP rendszerek bevezetése, üzemeltetése és karbantartása.
Nagy megbízhatóságú, védett adatközpontunkban a legfejlettebb technológiai színvonalat képviselő szerver, adattároló és mentési rendszerek vannak. Adatátviteli hálózatunk 2 x 100 Mbit/s sávszélességgel - redundáns elérési utakkal - kapcsolódik az Internethez, ill. a MÁV ZRt. adathálózatához.
Desktop szolgáltatások
A végponti számítógépek teljes életciklusát felölelő szolgáltatáscsomag lefedi a szervezett, tömeges telepítést roll-out-ot, a 3-4 éves működtetést és felügyeletet, valamint az üzemelésből való kivonást, a roll-back-et. Mindez finanszírozási konstrukcióban is elérhető az ország egész területén, az év 365 napján, napi 24 órában.
Halózati szolgáltatások
A klasszikus adathálózati rendszerek, azaz helyi (LAN) és távolsági (WAN) hálózatok fizikai működtetése és felügyelete mellett nagy tapasztalatunk van a kapcsolódó, a hálózati infrstruktúrára közvetlenül ráépülő alkalmazások működtetésében és menedzselésében, mint pl.
- az elektronikus levelező rendszerek,
- a csoportmunka alkalmazások és dokumentumkezelés,
- a webkommunikációs alkalmazások (honlapok, portálok),
- valamint a VOIP rendszerek.
Rendszer- és szolgáltatásfelügyelet
Az összetett és egymásra épülő infrastruktúra elemeket, legyenek azok hálózati, szerver, vagy desktop eszközök egységes felügyeleti és monitoring rendszerrel ellenőrizzük. Mindezek egy olyan proaktív - azaz az esetleges hibákat előre jelző - szisztémát alkotnak, amelyben az üzemeltetők és a vezetők a maguk szerepkörének megfelelő riasztási rendszerben értesülnek az üzemeltetési, vagy biztonsági eseményekről. Rendszeres belső és külső auditok segítik az üzemeltetőket abban, hogy mind belső technológiai, mind pedig az IT [1] szolgáltatási feladatukat az ügyfeleknek átláthatóan és biztonságosan tudják ellátni. A tisztelt Megrendelő pedig rendszeres riportot kap a szolgáltatások mennyiségi és minőségi mutatóiról.