Az elveszett tárgyakat általában a vonatokon, autóbuszokon szolgálatot teljesítő személyzet, a takarítók vagy az utasok találják meg és adják le a vasútállomásokon, autóbusz-állomáson vagy a helyszíni munkatársainknak. Az átvételi helyük állomásonként változik, általában a nagyobb állomások személyes ügyfélszolgálatára kerülnek. A HÉV-en talált és leadott tárgyakat a BKV Zrt. [1] kezeli, erről itt [2] olvashat részletesen.
A talált tárgyakkal kapcsolatos bővebb információ itt [3] található.
Szeretettel várjuk jövendő kollégáink jelentkezését Karrierportálunkon [4], ahol böngészhet az állásajánlatok között.
Szeretettel várjuk jövendő kollégáink jelentkezését Karrierportálunkon [4], ahol böngészhet az állásajánlatok között.
Szeretettel várjuk jövendő kollégáink jelentkezését Karrierportálunkon [4], ahol böngészhet az állásajánlatok között.
A vasút világa izgalmas, ám veszélyes is lehet, a kéréseket egyenként meg kell vizsgálni. Kérjük, jelezze igényét Ügyfélszolgálatunkon [5], és szakértő munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
A legtöbb vasútvonalon a pályaműködtető tevékenységet és az ehhez kapcsolódó engedélyek kiállítását, valamint szakfelügyelet biztosítását a MÁV Pályaműködtetési Zrt. [6] végzi; a HÉV-vonalak esetében a pályaműködtetési tevékenység a MÁV Személyszállítási Zrt.-hez tartozik. Kérjük, jelezze igényét Ügyfélszolgálatunkon [5], és szakértő munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Szolgáltatásunkkal kapcsolatos panaszát, dicséretét Ügyfélszolgálatunkon [5] jelezheti. A panaszokat kivizsgáljuk, és a vizsgálat eredményéről tájékoztatjuk. Dicséret, javaslat esetén eljuttatjuk azt az illetékes kollégáknak.
Köszönjük, ha észrevételével megtisztel minket!
<< Vissza a kategóriákhoz [7] | Tovább az ügyfélszolgálathoz >> [8] |