Békéscsaba VJJ daru korszerűsítése

Nyilatkozatminták átvétele:

Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az pályázati felhívással együtt.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2020. január 13. 10:00 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV-START Zrt. címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2020. január 13. 10:00 óráig). Emellett Ajánlatkérő az 1. pontban megjelölt kapcsolattartóhoz írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

  • Cég neve:
  • Székhelye:
  • Adószáma:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím)

 

Ajánlattételi határidő módosult: 2020. január 13. 10:00 óra

Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon 25402-2019-start_palyazati_felhivas.pdf604.27 KB2019.12.06.

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2019. december 6. péntek, 14.00

Jelentkezési / beadási határidő

2020. január 13. hétfő, 10.00